Rûdaw û Bas bi tohmeta propaganda PKKê hatin qedexe kirin

Ji doh ve Tirkiye bi biryara dadgehê hinek malperên kurda hatin qedexe kirin. Sedemê qedexekirinê ewe ku ev malper nûçeyên ku belav dikin propaganda PKKê dikin.Ya herî balkêş ewe ku, li gel malperên nêzikî PKKê wek Ozgur Gundem, Ajansa nûçeyan ya Dicle û wek din Hawar net, Yuksekova Haber, Sendika .org û Roj News…Malpera Rûdaw û Bas News jî bi heman sedemê qedexe kirine. Ev yek jî gelek balkêşe.Dadgeha Tirkiye herweha rayadarên Tirkiye jî Rûdaw û Bas Newsê nêzik PKKê dibînin û dibêjin ev herdu malper jî propaganda PKKê dikin.

Nerîna min :